قوی ترین مرد آهنین ایران: 11 میلیون خرج کردم، بیمه 3 هزار تومانی دادند!
نوشته شده توسط : زال

"امير قرايي" در گفتگو با ايپنا، در خصوص این دوره رقابتهای مردان آهنین که هم اکنون از صدا و سیما پخش می شود، اظهار داشت: بجز برادران داداشي دیگر بازيكنان از ريز جزئيات برگزاري مسابقات قويترين مردان ايران اطلاعي نداشتند و اين باعث تبعيض در ركورد زني مردان آهنين شد.
روح الله داداشي كه خود عضو كميته فني است از 2 ماه پيش به اتفاق بردارانش تمامي آيتمها را در محل بازي تمرين كرده بودند و با اين روند قطعا حق بازيكنان ديگر براي ركورد زني در اين رقابتها ضايع شد و به اين دليل برادران فاطمي و ما به اين نحو با خود نگاه اختلاف پیدا کردیم.
قوي ترين مرد آهنين ايران در وزن 105 كيلوگرم با اشاره به عدم سطح كمي و كيفي اين رقابتها گفت: درگيري لفظي و اختلاف نظر به خاطر عدم اطلاع رساني ملي پوشان از ريز جزئيات مسابقات مردان آهنین بود.
وي ادامه داد: مسئولين فدراسيون تنها به صورت كلي آيتمهاي مسابقات را به بازيكنان اعلام كردند و اين در حالي است كه اکثرا از جزئيات و شكل و اندازه آيتمها اطلاع نداشتند. به طور مثال به ما اعلام شده بود كه يكي از اين آيتمها (پرتاب وزنه) است و هرگز در خصوص جزئيات اين پرتاب توضيحي به ما ارائه نشده بود.

قرايي تصريح كرد: داداشي كه خود عضو كميته فني است از 2 ماه پيش به اتفاق بردارانش تمامي آيتمها را در محل بازي تمرين كرده بودند و با اين روند قطعا حق بازيكنان ديگر براي ركورد زني در اين رقابتها ضايع شد و به اين دليل برادران فاطمي و ما به اين نحو با خود نگاه اختلاف پیدا کردیم.

وي در فينال رقابتها که شب گذشته پخش شد، در زمان حضور داداشي چون چرخ قطار كج شده بود چرخها را صاف كردند و اين در حالي است كه در زمان حضور 2 نفر اول اين حركت انجام نشد و اين باعث ايجاد اعتراض ديگر بازيكنان به نحوه داوري و كميته فني به تبعيض در برگزاري رقابتها و كناره گيري "محراب فاطمي" از ادامه مسابقات شد.

قرایی با اشاره به اينكه امكانات رفاهي اين دوره از رقابتها در سطح بسيار پاييني بود تصريح كرد: اگر كلاس برگزاري مسابقات در حد جهاني است پس بايد فدراسيون امكانات رفاهي بازيكنان را براي جلوگيري از مصدوميت نيز در نظر بگيرد.

وی در اين خصوص افزود: تمامي بازيكنان از 8 صبح تا 5 بعد از ظهر بدون كوچكترين امكانات رفاهي وارد زمين تمرينات مي‌شدند و هر كدام از آنها براي استراحت در جايگاه تماشاچيان و با يك پتو كه حكم زير انداز هم براي ما داشت تمرين مي كردند و اين جاي تاسف دارد.

قويترين مرد ايران در وزن105 كيلوگرم در خصوص عدم بيمه بازيكنان از سوي فدراسيون براي حضور در اين مسابقات، تاكيد كرد: مسابقات قويترين مردان ايران بسيار سنگين و پر خطر خواهد بود و متاسفانه فدراسيون پرورش اندام براي جلوگيري از خطرات احتمالي، بازيكنان را بيمه 3 هزار توماني كرد و اين در حالي است كه سال گذشته كه رباط و مينيسك پای من مصدوم شد با هزينه شخصي خودم 11 ميليون خرج كردم كه متاسفانه فدراسيون حتي يك ريال از اين هزينه را پرداخت نكرد و تنها براي رفع مسئوليت بيمه هاي 3 هزار توماني را براي بازيكنان در نظر گرفت.




:: موضوعات مرتبط: ورزش , ,
:: بازدید از این مطلب : 646
|
امتیاز مطلب : 43
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
تاریخ انتشار : 15 / 1 / 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: